sobota, 12 grudnia 2009

Konwersacje pociągowe

Och co to był za zatłoczony pociąg. Jechał z Wrocławia aż do Szczecina. Ile to kilometrów oj ile? A ile ludzi w wagonach stłoczonych? Na całe szczęście Chin Ludowych i Korei Północnoatlantyckiej drzwi otworzyły się przed samym nosem Pana Bum-Bum, więc miejsce siedzące szybciutko zostało zajęte. Naprzeciwko naszego bohatera zasiedli zaś herosi innej kategorii. Tam się znaleźli Pudzian z Najmanemm
- Plaża, kurwa - mówi Najman- I mówię ci, ty, mam kumpla - Marek Citko.
- Kojarzę - odpowiedział Pudzian - kiwka gol na Wembley
- No no. I wiesz, kurwa, on mieszka z 4 dupami, przejebany miał klimat z nimi, ale ja wpadam i wiesz, tam gadka szmatka. W końcu pukam do nich, bo 2 były i mówię: "może zrobimy małą rotację" i wiesz no coś tam to tamto i w końcu idę do jednej włosy długie stopa pomalowana cycki na miejscu, uszy na drzewie i mówię, kurwa, choć pogadamy położę się obok ciebie i będzie dyskusja rozmowa będzie na tematy wyższe i niższe też tematy. Ona, że nie nie, że jak to babcia ciocia zabiją różaniec, ale w końcu dobra, kurwa, ale weź sobie swoją kołdre Huhuhu
- Hihohu
- No i wiesz wziąłem kołdrę i wymęczyłem ją, kurwa, do 5 rano, a na 7 do roboty wstawała
- No a ja rucham też rucham ja, ale ja Alicję rucham moją dupę Alicję, ale jej nie kocham
- Ty, kurwa, po miesiącu kochać? po 2 latach się kocha. Zresztą, kurwa, nie mam czasu na miłość. Szybki fucking i do przodu, kurwa, plaża. Bo ja mieszkam w apartamencie, kurwa, i wiesz, mam taras zajebisty a za tarasem na dachu drzewo nawet rośnie plaża, kurwa, plaża.
- No plaża, kurwa, plaża nudystów
- Kamienista plaża plaża ruchanie plaża, kurwa kurwa kurwa plaża kurwa ruchaj na plaży drzewo kokos PAris Hilton kurwa kurwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadhgddncxnmfdvcsjmndndf
Pan Bum-Bum zwymiotował na Pudziana. Teraz śpiewa razem z aniołami w chórze Michaela Jacksona.

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna

Centrumreklamy.com