piątek, 4 grudnia 2009

Dzieciństwo

- Kiedy byłem mały, to jeździłem ja do babci na wieś - powiedział Parazkomina - spędzałem tam 2 miesiące wakacji.
- Och to wspaniale - odpowiedział Pan Bum-Bum
- Moi dziadkowie mieli zwierzęta hodowlane i ja się z nimi bawiłem
- Och to niesamowicie cudownie
- Lubiłem kaczki i gęsi, bo one zawsze uśmiechnięte mają dzioby - uradował się Parazkomina
- To i wesołe wspomnienia masz z tego czasu - zauważył Pan Bum-Bum
- Tak, lecz bałem się krowy, bo była duża i jeszcze, kiedy kury karmiłem, to mnie kogut gonił dookoła domu i to było straszne. Na szczęście babcia go złapała i ucięła mu głowę
- Och, to uniknąłeś nieszczęścia
- Tak, lecz najbardziej ze wszystkiego lubiłem sikać do nosa świniom - wyznał Parazkomina
- Jak to, sikałeś na biedne świnie? - zdziwił się Pan Bum-Bum - Nie bałeś się, że Cię ugryzie taka jedna?
- Nie, bo świnie w zagrodzie były i kiedy ja sikałem im do nosa i buzi, to one to piły jak człowiek z potoku górskiego wodę, językami chlipały
- Hahahahaha, - zaśmiał się Pan Bum-Bum - Parazkomina nasikał świni do nosa hahahahahaha, słyszeliście chłopaki?
- Ja też nasikałem na świnię jak byłem mały - powiedział Żabu - nic w tym dziwnego, ale ja to raczej sikałem na głowę

Komentarze (0):

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna

Centrumreklamy.com