piątek, 8 maja 2009

Pijany monolog

Pan Bum-Bum siedział w samych majtkach w swoim pokoju i nabijał sobie last fm utworami z całego świata. Wtem ni z tego ni z owego, znaczy się nie było to wcale nic nieprawdopodobnego. Po prostu wrócił pijany Jojo po 2 dniach imprezy, mieszkał w sumie razem z Panem Bum-Bum w mieszkaniu. Lubił się upijać, więc wrócił w radosnym nastroju i nastawieniu do świata pozytywnym, świecący jak bombka na drzewku świątecznym i wielbłądzie uroczystym króla pustyni.
- Cześć Bum-Bum. Widziałem światło to przyszedłem – wybełkotał Jojo – jakby się nie paliło to bym nie przyszedł. Tu nie ma żartów. Wiesz dobrze, że ja od żartów daleki jestem całkowicie
- Nie ma żartów nie – odpowiedział Pan Bum-Bum – nie ma mowy
- Powiem ci wprost. Owijał w bawełnę nie będę. Najebałem się jak ja pierdolę. Wyjebałem dzisiaj 8 browarów. Miałem kupić Milenie princessę, a kupiłem 8 browarów i wyjebałem, nie? Bo wiesz obudziłem się dzisiaj i miałem iść na zajęcia, ale się obudziłem, to oni wszyscy już wrócili z zajęć, ale chuj z tym, nie obudzili mnie to chuj im w dupę. Ale wiesz, ja mówię do kolesia, że po zajęciach mieliśmy pić, to wyjebaliśmy 8 browarów, nie?
- Dużo osób było?
- Co ty pierdolisz? 2 panny były. Jedna woodstockowa, fryzjerka, mówi: „Idę się ostro rżnąć z Rychem”, bo Rychu to jej chłopak i ona się z nim rżnie, a druga szła sobie coś tam załatwiać. No to się najebałem, 8 browarów wypiłem, ale nie masz mi za złe, że tu przyszedłem, światło się paliło, to przyszedłem. Nie ma żartów nie? Ja wiem, że ty mnie masz za alkoholika i nic nie mów, ja jestem alkoholikiem, ale ty jesteś moim przyjacielem i musisz mnie rozumieć
- A co tam wczoraj na urodzinach?
- A nic no wódkę piłem. Wiesz biorę wódkę piję i nie ma popity. Oni tam mówią, że bez popity nie piją, a ja biorę wyjebałem kielona, popiłem jakąś tam splujką browara i potem wszyscy pili bez popity. Zajebiście było. Nie będzie ci przeszkadzało, jeśli zrobię sobie coś do jedzenia?
- Spoko
- Kotlety mam mielone, to sobie zjemy, nie?
Przenieśli się chłopcy do kuchni
- A co byś na to powiedział drogi Bum-Bum, gdybyśmy sobie po jednym wypili? – zaproponował Jojo
- Ok, na dobry sen – odpowiedział Pan Bum-Bum
- No na sen można. Można na sen. No bo się najebałem i jutro muszę wstać o 6.30, cyrkle, ekierki i mierzyć muszę wszystko. To za... - uniósł Jojo kieliszek
- Za gówno - wzniósł toast Pan Bum-Bum
- Za gówno
Wypili sobie za gówno i zjedli kotleta.
- Wiesz co ci powiem Bum-Bum, wszystkie kobiety to pierdolone szmaty. Nie mam racji?
- No no
- One nas zniszczyły i wiesz dlaczego? Bo są pierdolonymi szmatami. Ty się śmiejesz, ale nie żeby tego, ja kocham kobiety i całe życie będę im ulegał, ale są pierdolonymi szmatami. Oprócz mojej mamy i twojej mamy i mojej cioci i twojej cioci, no oprócz tych, które nie są pierdolonymi szmatami, to wszystkie jebanymi szmatami są. I wiesz co? Nawet moja żona będzie pierdoloną szmatą. Jak już będę miał żonę, to ona będzie pierdoloną szmatą, ale ja nic nie będę mówił, dopiero na 25 lecie naszego małżeństwa, wiesz, będziemy siedzieć przy stole goście zajebiście, indyk, pstrąg, szczupak i tam, wiesz, będziemy mieli dwójkę dzieci: Kamil i Michał i będą oni grali w 1 lidze rugby, a córka, córka będzie tańczyć będzie córka. I wiesz tutaj zajebista atmosfera i ja nagle wstaję i mówię: „Chciałbym coś powiedzieć, moja droga małżonko buzi buzi, mua mua. Chciałem ci powiedzieć, że jesteś pierdoloną, głupią szmatą. I co, kurwa, chcesz rozwodu? Nie dam ci kurwo, bo jesteś pierdoloną szmatą i myślisz, że co zajebiście, a kto, kurwa, mnie zdradzał na fitness chodził i jebanego bolca na siłowni przyjmował? Tak jej powiem, a później wezmę i jej tak wyjebie...
Pijany Jojo zrobił zamach i spadł na szafę
- Dobra wiesz co, ja pójdę spać, jutro ekierką i cyrklem będę działał – powiedział na dobranoc
Pan Bum-Bum przesłuchał sobie jeszcze 2 piosenki, które przescroblowały mu się na last fm i również zasnął. Taki koniec historii tej.

Komentarze (1):

Blogger Unknown pisze...

jeszcze oprócz mojej mamy, siostry, cioci i babci

12 maja 2009 03:35  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna

Centrumreklamy.com